Kodeks postępowania i inne polityki

Kodeks postępowania i inne polityki

Nasz Kodeks Postępowania

Nasz Kodeks Postępowania określa oczekiwania dotyczące prowadzenia działalności w Grupie Volvo.  Prowadząc działalność w sposób etyczny i zgodny z prawem, budujemy zaufanie naszych klientów, a także całego społeczeństwa, co przekłada się na nasz sukces komercyjny.

Inne polityki

Polityka Jakości

Jakość to kluczowa wartość korporacyjna. Wyraża nasz cel, którym jest oferowanie niezawodnych produktów i usług naszym klientom.

Polityka Bezpieczeństwa

Celem Volvo Group jest dostarczanie klientom produktów spełniających najwyższe wymagania w zakresie bezpieczeństwa.

Polityka Ochrony Środowiska

Volvo Group dąży do bycia liderem pod względem dbałości o środowisko naturalne wśród czołowych światowych producentów produktów, sprzętu i systemów związanych z transportem.

Polityka dotycząca zdrowia i bezpieczeństwa

Zdrowie, bezpieczeństwo i dobrobyt naszych pracowników mają dla nas priorytetowe znaczenie.

Odpowiedzialne zaopatrzenie – wymagania dotyczące ochrony środowiska

Wymagania dotyczące ochrony środowiska obowiązujące naszych dostawców. Procedura kluczowych elementów 5 (KEP5)

Odpowiedzialne zaopatrzenie – wymagania CSR

Korporacyjna odpowiedzialność społeczna obowiązująca naszych dostawców. Procedura kluczowych elementów 6 (KEP6)

Ważne linki

Wymagania dotyczące dostawców
CSR i zrównoważony rozwój
Dowiedz się więcej o REACH
Nasza misja i wizja

Nasza misja i wizja

Nasze rozwiązania globalnych problemów są stymulowane naszą misją tworzenia dobrobytu dzięki rozwiązaniom transportowym oraz wizją bycia dostawcą najbardziej poszukiwanych i skutecznych rozwiązań transportowych na świecie.

Nasza misja i wizja