Stanowiska w obszarze Usługi posprzedażowe

Usługi posprzedażowe

Usługi posprzedażowe to kategoria opisująca obszary stanowisk decydujących o tym, jak Grupa Volvo zarządza cyklem życia swojej oferty (zarówno twardych, jaki i miękkich), zapewniając obsługę techniczną, naprawy serwisowe sprzedanych produktów, wsparcie klienta i pomoc drogową w celu zapewnienia większego zadowolenia klienta.

PRACOWNICY W OBSZARZE USŁUGI POSPRZEDAŻNE

Amra Subasic

Amra Subasic pracuje w globalnym dziale obsługi posprzedażnej Volvo Penta. Odpowiada między innymi za rozwój biznesowy w różnych segmentach silników Volvo Penta, w tym silników przemysłowych, morskich silników turystycznych i morskich silników ...

Poznajcie Noriakiego Okimoto

Noriaki Okimoto zajmuje się systemem wykorzystywanym przez warsztaty serwisowe Grupy Volvo na całym świecie. „W pracy codziennie wykorzystuję najlepsze technologie na świecie” — mówi.

...

Razem z nami wprawiaj świat w ruch

Stanowiska w obszarze Usługi posprzedażne

Wyobraź sobie, że pracujesz z najinteligentniejszymi i najbardziej kreatywnymi umysłami w branży transportu i infrastruktury, opracowując najnowocześniejsze technologie i zrównoważone rozwiązania transportowe, które zmienią przyszłość społeczeństwa.

Nowości z całego świata

Volvo Polska po raz dziesiąty laureatem certyfikacji Top Employers Polska

Firma Volvo Polska po raz dziesiąty znalazła się wśród laureatów prestiżowej certyfikacji prowadzonej przez Top Employers Institute. Czynniki, które zadecydowały o ponownym wyróżnieniu firmy to - niezmienne od lat - wysokie standardy w zakresie ...

Divyi podoba się otwarta kultura

Moment, w którym Divya Balasubramanian uznała, że chce pracować w Grupie Volvo w 2007 r., nastąpił kiedy na targach zobaczyła przegubową wywrotkę Volvo CE. 

...

Volvo — oczywisty wybór dla Maggie

Maggie Tsang nie mogła uwierzyć, gdy usłyszała, że Grupa Volvo szuka projektanta usług.

...