Strategia i marka

Strategia i marka

Obszar stanowisk Strategia i marka obejmuje: określanie długoterminowego kierunku Grupy Volvo porzez tworzenie i realizację wizji i kreowanie pożądanych stanowisk, skuteczne zarządzanie portfolio marek i długoterminowe planowanie. Określanie strategicznych celów i realizowanie ich. Tworzenie i implementowanie nowych pomysłów oraz poszukiwanie możliwości biznesowych. Analizowanie zewnętrznych czynników i wyciąganie wniosków w celu podejmowania dobrze uzasadnionych faktami decyzji biznesowych.

PRACOWNICY W OBSZARZE STRATEGIA I MARKA

Poznajcie Kamilę Czaję

Kamila Czaja podjęła pracę w zakładzie Volvo Maszyny Budowlane w Polsce z wielu powodów. „Volvo było znanym pracodawcą w Polsce, firmą o dobrej reputacji. Ponadto cenię wartości reprezentowane przez markę Volvo: bezpieczeństwo, troskę o środowisko i ...

Poznajcie Bengta Köhlina

Tytuł na wizytówce Bengta Köhlina to wiceprezes ds. zarządzania marką. Jego zakres obowiązków obejmuje rozwój portfolio marek Grupy Volvo. Często współpracuje przy tych zadaniach z innymi osobami z Grupy, które mają na wizytówkach słowo „marka”. Ale ...

Razem z nami wprawiaj świat w ruch

Stanowiska w obszarze Strategia i marka

Wyobraź sobie, że pracujesz z najinteligentniejszymi i najbardziej kreatywnymi umysłami w branży transportu i infrastruktury, opracowując najnowocześniejsze technologie i zrównoważone rozwiązania transportowe, które zmienią przyszłość społeczeństwa.

Nowości z całego świata