Volvo Polska włącza się w akcję apelującą o oddawanie krwi w wakacje

Volvo Polska włączyło się w wakacyjną akcję apelującą o oddawanie krwi, która została zorganizowana przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu.

Wakacje to okres najtrudniejszy w zaopatrzenie w krew, m.in. ze względu na wzrastającą w tym czasie liczbę wypadków komunikacyjnych. Właśnie teraz Centrum Krwiodawstwa zmaga się z dużymi niedoborami krwi różnych grup. Celem akcji jest dotarcie do jak największej liczby mieszkańców miasta z prośbą o zgłaszanie się do oddawania krwi. 

W ramach akcji, w różnych rejonach Wrocławia pojawiły się 24 billboardy, na których prezentowane są potrzebne grupy krwi oraz logotypy firm, w tym Volvo, które angażują się w honorowe krwiodawstwo i przystąpiły do tej inicjatywy. Równolegle z kampanią billboardową, akcja informacyjna prowadzona jest na ekranach ledowych w komunikacji miejskiej i w internecie.

Volvo Polska od wielu lat regularnie włącza się w akcje honorowego oddawania krwi. Cztery razy w roku, we współpracy z przyzakładową przychodnią i Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, organizuje zbiórki krwi, w których udział biorą pracownicy firmy. Akcje te od lat cieszą się niezmiennie dużą popularnością. Podczas zbiórek zorganizowanych w latach 2006–2012, pracownicy Volvo Polska oddali prawie 333 litry krwi.

Firma Volvo Polska po raz pierwszy w tym roku wzięła udział w ankiecie dotyczącej społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility) w polskich przedsiębiorstwach. Ankieta została przygotowana na podstawie wytycznych normy ISO 26000 i przeprowadzona w ramach corocznego badania Lista 500 Polityki. W wyniku analizy odpowiedzi, firma Volvo Polska uzyskała Srebrny Listek CSR tygodnika Polityka.



Download