Volvo Group zdobywa w Cannes Złotego Delfina

Volvo Group zdobyła Złotego Delfina na festiwalu filmowym Corporate Media & TV Awards w Cannes za ostatni film korporacyjny. W filmie, którego akcja toczy się w kilku najpiękniejszych parkach miniatur w Europie, pokazano, że samochody ciężarowe, autobusy, sprzęt budowlany i silniki Volvo mają kluczowe znaczenie w codziennym życiu ludzi na całym świecie.
1860x1050-news-volvo-group-corporate-story

„To fantastyczne uczucie przedstawiać w nowy, zabawny sposób to, co Volvo robi, i jak nasze produkty oraz usługi wpływają na życie wielkich miast i małych miasteczek”, mówi Kina Wileke, Head of External Corporate Communication w Volvo Group. „Ten film powstał dzięki dobremu pomysłowi, doskonałej pracy zespołowej i odrobinie kreatywnego szaleństwa”, kontynuuje.

Film można obejrzeć na stronie volvogroup.com i w kanale Volvo Group w serwisie YouTube.

https://www.youtube.com/watch?v=FxGusWYg0FQ

Można nawet zapoznać się z kulisami realizacji tego filmu.

https://www.youtube.com/watch?v=72wqf0I4-Vs

Pelle Roskvist, producent, i Fabian Tellermark, reżyser filmu z Lucky Punk, oraz Susanne Hanssen, Volvo Group, odbierają Złotego Delfina w Cannes.