Volvo Polska w TOP 3 najlepszych pracodawców w Polsce

Firma Volvo Polska uplasowała się na trzecim miejscu wśród najbardziej atrakcyjnych pracodawców wskazanych w raporcie Randstad Employer Brand Research 2020. To już kolejny rok, gdy Volvo Polska jest klasyfikowane na najwyższych miejscach w badaniu pracodawców Randstad.

Volvo Polska w TOP 3 najlepszych pracodawców w Polsce

 

Uczestniczący w badaniu pracownicy wyłonili 10 najatrakcyjniejszych pracodawców oraz
10 najbardziej atrakcyjnych sektorów do pracy na polskim rynku.

Najbardziej atrakcyjni pracodawcy są utożsamiani z takimi czynnikami pracy, jak korzystanie
z najnowszych technologii, dobra sytuacja finansowa i reputacja firmy, atrakcyjne wynagrodzenie
i benefity oraz możliwość rozwoju zawodowego.

Podobnie jak Volvo Polska, również cała branża motoryzacyjna uplasowała się w pierwszej trójce, obok branży usług dla biznesu i AGD. Wśród czynników wpływających na wysoką ocenę sektora motoryzacyjnego znalazły się wykorzystanie najnowszych technologii, dobra sytuacja finansowa firm oraz stabilność zatrudnienia.

Według raportu Randstad Employer Brand Research czynnikiem, który najczęściej przyciągał pracowników na początku 2020 r. było atrakcyjne wynagrodzenie i benefity. Obecnie eksperci wskazują na rosnące znaczenie stabilności zatrudnienia oraz dobrej sytuacji finansowej firmy.

„Volvo Polska cieszy się dobrą reputacją nowoczesnej i stabilnej firmy, działającej w oparciu
o najnowsze technologie i utrzymującej od lat wysoką pozycję atrakcyjnego pracodawcy. Jesteśmy dumni, że nasza silna pozycja na rynku pracy została po raz kolejny potwierdzona niezależnym badaniem. W imieniu Zarządu Volvo Polska chcę podziękować wszystkim pracownikom – to przecież oni wraz z pracodawcą uczestniczą w tworzeniu atrakcyjnych warunków pracy
i niepowtarzalnej kultury organizacyjnej, wyróżniającej nas spośród setek pracodawców i stwarzającej szanse rozwoju zawodowego wielu tysiącom osób”
– powiedziała Bożena Michońska – Wiceprezes ds. Personalnych i Centrum Ekspertyz Volvo Polska.

Randstad Employer Brand to reprezentatywne badanie marki pracodawcy, opierające się na opiniach ogółu populacji. Pierwsze badanie przeprowadzono w 2000 roku w Belgii. Dziś obecne jest już w 32 krajach, bierze w nim udział ponad 200 tys. respondentów. W Polsce badanie obejmuje 150 największych pracodawców oraz ponad 10 tys. respondentów.

Employer Brand Research Laureat 2020

Informacje pokrewne

Volvo Group — czwarty kwartał i cały rok 2020

„W 2020 roku globalna pandemia postawiła nas przed niespotykanymi współcześnie wyzwaniami. Wraz z partnerami biznesowymi i dostawcami wspieraliśmy naszych klientów na wszystkich etapach kryzysu. Poradziliśmy sobie z dramatycznymi wahaniami popytu, a ...

Grupa Volvo przyłącza się do inicjatywy Science Based Targets

Grupa Volvo podejmuje kolejne działania w zakresie dostosowywania firmy i zabezpieczania jej przyszłości zgodnie z celami Paryskiego Porozumienia Klimatycznego. Celem Grupy Volvo jest uzyskanie statusu firmy o zerowych emisjach netto najpóźniej do ...

Grupa Volvo wprowadza Ramy Zielonego Finansowania (Green Finance Framework)

Grupa Volvo wprowadza Ramy Zielonego Finansowania (Green Finance Framework) w celu finansowania inwestycji i projektów związanych z czystym transportem. Ramy został ocenione przez organizację CICERO (Center for International Climate and Environmental ...