Volvo Polska w TOP 3 najlepszych pracodawców w Polsce

Firma Volvo Polska uplasowała się na trzecim miejscu wśród najbardziej atrakcyjnych pracodawców wskazanych w raporcie Randstad Employer Brand Research 2020. To już kolejny rok, gdy Volvo Polska jest klasyfikowane na najwyższych miejscach w badaniu pracodawców Randstad.

Statuetka

 

Uczestniczący w badaniu pracownicy wyłonili 10 najatrakcyjniejszych pracodawców oraz
10 najbardziej atrakcyjnych sektorów do pracy na polskim rynku.

Najbardziej atrakcyjni pracodawcy są utożsamiani z takimi czynnikami pracy, jak korzystanie
z najnowszych technologii, dobra sytuacja finansowa i reputacja firmy, atrakcyjne wynagrodzenie
i benefity oraz możliwość rozwoju zawodowego.

Podobnie jak Volvo Polska, również cała branża motoryzacyjna uplasowała się w pierwszej trójce, obok branży usług dla biznesu i AGD. Wśród czynników wpływających na wysoką ocenę sektora motoryzacyjnego znalazły się wykorzystanie najnowszych technologii, dobra sytuacja finansowa firm oraz stabilność zatrudnienia.

Według raportu Randstad Employer Brand Research czynnikiem, który najczęściej przyciągał pracowników na początku 2020 r. było atrakcyjne wynagrodzenie i benefity. Obecnie eksperci wskazują na rosnące znaczenie stabilności zatrudnienia oraz dobrej sytuacji finansowej firmy.

„Volvo Polska cieszy się dobrą reputacją nowoczesnej i stabilnej firmy, działającej w oparciu
o najnowsze technologie i utrzymującej od lat wysoką pozycję atrakcyjnego pracodawcy. Jesteśmy dumni, że nasza silna pozycja na rynku pracy została po raz kolejny potwierdzona niezależnym badaniem. W imieniu Zarządu Volvo Polska chcę podziękować wszystkim pracownikom – to przecież oni wraz z pracodawcą uczestniczą w tworzeniu atrakcyjnych warunków pracy
i niepowtarzalnej kultury organizacyjnej, wyróżniającej nas spośród setek pracodawców i stwarzającej szanse rozwoju zawodowego wielu tysiącom osób”
– powiedziała Bożena Michońska – Wiceprezes ds. Personalnych i Centrum Ekspertyz Volvo Polska.

Randstad Employer Brand to reprezentatywne badanie marki pracodawcy, opierające się na opiniach ogółu populacji. Pierwsze badanie przeprowadzono w 2000 roku w Belgii. Dziś obecne jest już w 32 krajach, bierze w nim udział ponad 200 tys. respondentów. W Polsce badanie obejmuje 150 największych pracodawców oraz ponad 10 tys. respondentów.

Employer Brand Research Laureat 2020

Informacje pokrewne

Grupa Volvo — pierwszy kwartał 2020 r.

„Na pierwszy kwartał 2020 r. wpłynęły działania mające na celu powstrzymanie rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19. Ich wpływ na naszą działalność rozpoczął się w Chinach w lutym, a poważny wpływ na Grupę jest widoczny od połowy marca, kiedy ...

Volvo Trucks wprowadza na rynek nową generację samochodów ciężarowych o wysokiej ładowności zaprojektowanych z myślą o kierowcy

Volvo Trucks prezentuje cztery nowe samochody ciężarowe, przy których projektowaniu nacisk położono na otoczenie kierowcy, bezpieczeństwo i osiągi. „Jesteśmy naprawdę dumni z tej wielkiej, przyszłościowej inwestycji. Chcemy być najlepszym ...

Renault Trucks podpisuje historyczną umowę z Carlsberg Group na dostawę 20 elektrycznych samochodów ciężarowych

Renault Trucks robi decydujący krok w transformacji transportu miejskiego, ogłaszając podpisanie umowy z Carlsberg Group na dostawę 20 pojazdów D Wide Z.E. Te całkowicie elektryczne, 26-tonowe samochody ciężarowe, które zostaną dostarczone w 2020 r., ...