Poznajcie Gunnel Eriksson

Co myślą klienci? Zadaniem Gunnel Eriksson jest udzielanie odpowiedzi na to pytanie.
Gunnel Eriksson

Gunnel Eriksson

Na stanowisku Manager Market and Customer Intelligence w Volvo Trucks Gunnel korzysta z trzech rodzajów ankiet, aby poznać potrzeby i życzenia klientów kupujących samochody ciężarowe.

„Analizujemy postrzeganie naszych marek przez klientów, ich zadowolenie z obsługi w punktach dealerskich i serwisach, a dodatkowo tworzymy barometr zakupów, aby ocenić przyszły popyt” — wyjaśnia.

Wyniki uzyskiwane przez Gunnel Eriksson interesują wiele osób.

Ankiety ujawniają postrzeganie przez klientów marek Grupy Volvo w porównaniu z markami konkurencji. Barometr zakupów stanowi podstawę planowania produkcji, natomiast ankiety badające zadowolenie klientów, takie jak obszerna ankieta Retail Excellence (REX), są wykorzystywane do poprawy jakości pracy punktów dealerskich i serwisów.

„Nie chodzi tylko o badanie. Ważne jest także znajdowanie i usuwanie błędów” — wyjaśnia Gunnel Eriksson.

Co więc jest najważniejsze dla klientów? Odpowiedź może być różna, zależnie od czasu i rynku, ale według Gunnel Eriksson wyróżniają się trzy obszary.

„Najwyższe miejsce w rankingach uzyskują recepcja, dyspozycyjność i jakość. Wyniki w każdym z nich zależą od umiejętności i zaangażowania poszczególnych pracowników”.

Imię i nazwisko: Gunnel Eriksson
Wykształcenie: tytuł licencjata w dziedzinie zarządzania przedsiębiorstwem i ekonomiki, główny przedmiot: marketing, Uniwersytet w Göteborgu
Stanowisko: Manager Market and Customer Intelligence
Organizacja: Volvo Trucks
Lokalizacja: Göteborg, Szwecja

Informacje pokrewne

Zbliża się wielki start elektromobilności

Dział ds. elektrycznego układu napędowego w CampX pracuje nad zastąpieniem silnika spalinowego elektrycznym i jednostką sterującą, a Grupa Volvo osiągnęła pozom umożliwiający rozpoczęcie w najbliższych latach wielkoskalowej produkcji pojazdów ...

„Akumulatory są niezwykle intrygujące”

Jeśli uważasz, że akumulatory do pojazdów elektrycznych są podobne do tych w elektrycznych urządzeniach gospodarstwa domowego, telefonie komórkowym, a nawet do akumulatora rozruchowego w tradycyjnym samochodzie z silnikiem benzynowym lub ...

Określenie potrzeb klienta

Inżynierowie dobrze sobie radzą z wymyślaniem innowacji technicznych. Jednak do naprawdę przełomowych pomysłów rozwiązujących problemy użytkowników sama technologia to za mało. Właśnie tutaj pojawia się myślenie projektowe. Poznaj Bleranda ...