Poznajcie Gunnel Eriksson

Co myślą klienci? Zadaniem Gunnel Eriksson jest udzielanie odpowiedzi na to pytanie.
Gunnel Eriksson

Gunnel Eriksson

Na stanowisku Manager Market and Customer Intelligence w Volvo Trucks Gunnel korzysta z trzech rodzajów ankiet, aby poznać potrzeby i życzenia klientów kupujących samochody ciężarowe.

„Analizujemy postrzeganie naszych marek przez klientów, ich zadowolenie z obsługi w punktach dealerskich i serwisach, a dodatkowo tworzymy barometr zakupów, aby ocenić przyszły popyt” — wyjaśnia.

Wyniki uzyskiwane przez Gunnel Eriksson interesują wiele osób.

Ankiety ujawniają postrzeganie przez klientów marek Grupy Volvo w porównaniu z markami konkurencji. Barometr zakupów stanowi podstawę planowania produkcji, natomiast ankiety badające zadowolenie klientów, takie jak obszerna ankieta Retail Excellence (REX), są wykorzystywane do poprawy jakości pracy punktów dealerskich i serwisów.

„Nie chodzi tylko o badanie. Ważne jest także znajdowanie i usuwanie błędów” — wyjaśnia Gunnel Eriksson.

Co więc jest najważniejsze dla klientów? Odpowiedź może być różna, zależnie od czasu i rynku, ale według Gunnel Eriksson wyróżniają się trzy obszary.

„Najwyższe miejsce w rankingach uzyskują recepcja, dyspozycyjność i jakość. Wyniki w każdym z nich zależą od umiejętności i zaangażowania poszczególnych pracowników”.

Imię i nazwisko: Gunnel Eriksson
Wykształcenie: tytuł licencjata w dziedzinie zarządzania przedsiębiorstwem i ekonomiki, główny przedmiot: marketing, Uniwersytet w Göteborgu
Stanowisko: Manager Market and Customer Intelligence
Organizacja: Volvo Trucks
Lokalizacja: Göteborg, Szwecja

Informacje pokrewne