Poznajcie Leona Li

Dzięki zadowolonym klientom Leon Li ma znacznie większą satysfakcję z pracy. „Konkurencja sprawia, że zawsze musimy wyznaczać standardy. Nagrodą jest wybieranie przez klientów naszych produktów i wzrost udziału w rynku” — mówi.

Leon Li

Leon Li

Leon Li zawsze był fanem marki Volvo ze względu na znakomitą reputację firmy. Dlatego właśnie podjął pracę w dziale sprzedaży i marketingu firmy Volvo Construction Equipment.

„Chciałem pracować w firmie ceniącej różnorodność i szanującej jednostkę” — mówi.

Marka Volvo nie była zbyt dobrze znana na rynku, kiedy Leon Li rozpoczął sprzedawanie sprzętu budowlanego. Jednak w miarę rozwoju przemysłu w Chinach rosła popularność sprzętu Volvo i zapotrzebowanie na niego.

„Możliwość uczestniczenia w tym i obserwowania rozwoju firmy była fantastyczna” — mówi.

Aktualnie na chińskim rynku widoczne jest pogorszenie koniunktury, ale Leon Li postrzega to jako nowe, wielkie wyzwanie.

„Musimy intensywnie pracować, aby konkurować z innymi firmami, tak krajowymi, jak i zagranicznymi. Jednak obserwowanie wzrostu liczby zadowolonych klientów i udziału w rynku jest także niezwykle satysfakcjonujące. Moja praca nieustannie sytuuje mnie na linii frontu, co jest ekscytujące”.

Leon Li zdecydowanie wiąże swoją przyszłość z Grupą Volvo.

„Volvo jest wielkim przedsiębiorstwem oferującym wiele możliwości rozwoju kariery i znajdowania nowych, ciekawych możliwości. Cenię także fakt, że jest to firma globalna, w której pracują ludzie o różnych perspektywach reprezentujący różne kultury”.

Imię i nazwisko: Leon Li
Wykształcenie: licencjat z ekonomii uzyskany na Shanghai University oraz tytuł magisterski uzyskany na Shanghai Financial University
Stanowisko: Business Director
Organizacja: Volvo Construction Equipment
Lokalizacja: Szanghaj, Chiny

Informacje pokrewne