Poznajcie Marcusa Thomsona

Marcus Thompson rozpoczął karierę w branży samochodów ciężarowych już jako pięciolatek. Przy pomocy siostry napisał do Świętego Mikołaja list z prośbą o ciężarówkę, a następnie włożył go do pieca węglowego. Kiedy wyszedł na dwór, zobaczył dym wydobywający się z komina. Siostra uśmiechnęła się i powiedziała, że Święty Mikołaj będzie znał treść listu.

Marcus Thomson

Marcus Thomson

„To było moje pierwsze doświadczenie z mediami społecznościowymi” — mówi Marcus i dodaje „Gdyby moja siostra nie powiedziała rodzicom, co było w liście do Mikołaja, dostałbym zapewne kolejne skarpetki”.

Teraz jest dorosły, ale samochody ciężarowe nadal są jego pasją. Zaczynał jako operator wózka widłowego w zakładzie montażowym Volvo Trucks New River Valley w Dublinie w stanie Wirginia w USA, ale szybko przeszedł do montażu samochodów ciężarowych.

„Następnie zająłem się działaniami związanymi z Total Quality Management (TQM). Miałem mnóstwo pomysłów, ale podobnie jak inni robotnicy nie wiedziałem, jak je przekazać. Zgłoszenie się do pracy w jednej komisji prowadzi do powstania następnej. Wtedy menedżer zakładu zapytał, czy chciałbym tymczasowo zająć się koordynacją komunikacji. Praca z naszym menedżerem ds. szkoleń pokazała mi możliwości, o których nawet nie marzyłem”.

W niedługim czasie Marcus zaczął ćwiczyć opowiadanie historii i wplatania sugestii dotyczących osiągania wyników biznesowych w codzienne dialogi. Kilka lat później inny menedżer zakładu poprosił Marcusa o zintensyfikowanie wykorzystywania wartości niematerialnych, tak aby wpłynąć na materialne wyniki działalności. 

Praca Marcusa na stanowisku Inspiration/Communication Manager w zakładzie NRV polega na ugruntowywaniu wartości Grupy, stałego doskonalenia i strategii biznesowej w celu zapewnienia długoterminowych sukcesów klientów, pracowników i firmy.

Marcus mówi: „Praca, której celem jest informowanie, inspirowanie i angażowanie 2400-osobowego zespołu to zabawa. Jest to również wyzwanie, ale chwila, gdy okazuje się, że członkowie naszego zespołu „wiedzą, czują i działają”, ma w sobie jakąś magię. Wszyscy pracujemy, aby zapewnić sukces naszych klientów, i to jest fascynujące.

W ciągu 20 lat napisał ponad 6000 biuletynów informacyjnych, tworzył nagrania wideo z opiniami klientów, podejmował tysiące klientów i pracował nad zapewnieniem rozpoznawalności społecznej Volvo Trucks jako lidera w obszarze rozwiązań transportowych.

Jeśli zaś chodzi o zabawkę zamówioną u Świętego Mikołaja — teraz jego wnuki bawią się czerwonym samochodem ciężarowym, a sam Marcus niezmiennie kocha takie pojazdy.

Imię i nazwisko: Marcus Thompson
Wykształcenie: zajęcia z biznesu i pokrewne w koledżu oraz „ciągły rozwój osobisty”
Stanowisko: Communications Manager
Organizacja: Volvo Group Global Truck Operation,
Lokalizacja: Dublin, USA

Oferty pracy

Razem z nami wprawiaj świat w ruch

Dołącz do naszych zespołów

Wyobraź sobie, że pracujesz z najinteligentniejszymi i najbardziej kreatywnymi umysłami w branży transportu i infrastruktury, opracowując najnowocześniejsze technologie i zrównoważone rozwiązania transportowe, które zmienią przyszłość społeczeństwa.

Znajdź pracę, której szukasz